۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

معاون شرکت برق اردبیل:

قطعی عمده برق نداریم/شرایط عادی نیرورسانی در اردبیل

قطعی عمده برق نداریم/شرایط عادی نیرورسانی در اردبیل

اردبیل- معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: براثر بارش برف سه روز گذشته در اردبیل جریان برق به صورت کامل برقرار بوده و قطعی عمده در اردبیل نداریم.

ناصر عبداللهیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۱۸ مورد خاموشی عمدتاً به صورت تک مشترکی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه خلخال و در روستای زرج آباد قسمتی از روستا و در محدوده شهرستان اردبیل در روستای ابربکوه تنها برق سه خانوار قطع می باشد که در امر نیرورسانی موضوع عادی تلقی می شود.

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با بیان اینکه به رغم بارش سنگین برق قطعی کامل در هیچیک از مناطق اردبیل نداشتیم، گفت: در حال حاضر نیرورسانی در اردبیل به صورت عادی و در شرایط مطلوب انجام می شود.

عبداللهیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بارش برف درهای رحمت را به روی مردم استان گشود، افزود: امیدواریم مردم نیز با رعایت حقوق شهروندی در خدمات رسانی گسترده شرکت برق را یاری کنند.

وی گفت: با توجه به برودت و سردی هوا و بارش برف در تمامی نقاط استان و مشکل تردد در خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی از مردم درخواست داریم تا برف بام ساختمان‌های مسکونی را روی سیم‌ها و کابل های شبکه‌های برق نریزند چرا که این امر سبب پاره شدن سیم‌ها و قطع برق می شود.

عبدالهیان با تقدیر از تلاش همکاران عملیاتی و اتفاقات گفت: تمامی اکیپ های عملیاتی و اتفاقات شرکت توزیع برق استان اردبیل به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا هر گونه خاموشی موردی را رفع کنند.

کد خبر 5995277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha