۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۴۳

معاون عملیات آتش نشانی قزوین خبر داد؛

کشف جسد مرد ۵۸ ساله قزوینی در استخر کشاورزی

کشف جسد مرد ۵۸ ساله قزوینی در استخر کشاورزی

قزوین- معاون عملیات آتش نشانی قزوین از عملیات غواصان آتش نشانی قزوین برای کشف جسد مردی ۵۸ ساله در استخر کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اظهار کرد: جسد بی جان مردی در حدود ۵۸ ساله که در حوالی روستای قمیک قزوین دریکی از استخرهای کشاورزی غرق شده بود توسط غواصان سازمان آتش ‎نشانی قزوین از آب خارج شد.

وی افزود: بنا به درخواست نیروی انتظامی و پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین، در ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه بعد از ظهر دوشنبه ۲، از غرق شدن مردی حدود ۵۸ ساله در استخر کشاورزی در نزدیکی پل دولت آباد خبر داده شد که بلافاصله اکیپ‌های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی قزوین به محل حادثه رهسپار شدند.

معاون عملیات آتش نشانی قزوین گفت: غواصان سازمان آتش‎ نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی وارد آب شده و پس از دقایقی جستجو در عمق پنج متری این استخر موفق به کشف جسد بی ‎جان غریق شدند و نسبت به خارج کردن غریق از داخل استخر و انتقال آن به خشکی اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی قزوین تصریح کرد: آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از این استخر و تحویل آن به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 5995713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha