۲۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۴

رییس دانشگاه امام رضا(ع) تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از رسانه برای ترویج معارف اهل بیت(ع) 

لزوم بهره‌گیری از رسانه برای ترویج معارف اهل بیت(ع) 

مشهد- رییس دانشگاه امام رضا(ع) بر ضرورت بهره گیری از رسانه در ترویج معارف اهل بیت تاکید کرد و گفت: فعالیت آستان قدس رضوی در راستای تبیین و ترویج آموزه‌های قرآن و معارف اهل صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رجوعی شامگاه دوشنبه در نشست علمی «نیکوکاری؛ از اندیشه‌پردازی تا کارسازی» با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی اهتمام ویژه‌ای در رسیدگی زائران و مجاوران به ویژه محرومین داشته است، اظهار کرد: آستان قدس رضوی، فعالیت‌ها و اقدامات بزرگی را با استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی و خیرین در حوزه خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

رئیس دانشگاه امام رضا (ع) گفت: مؤسسات و نهادهای مختلف می‌توانند در حوزه‌های مختلفی همچون کمک به توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی حاشیه شهر مشهد، همکاری‌های مشترکی با مجموعه آستان قدس رضوی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با مطالعات میدانی عمیق به منظور توانمندسازی مردم حاشیه شهر همکاریهای ارزنده‌ای با شهرداری و سپاه داشته و در همین راستا دوره‌های آموزشی توانمندسازی و کارگاه‌های مختلفی را در حاشیه شهر برگزار کرده است‌.

رجوعی همچنین ترویج سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده، که مؤسسه جوانان به این امر مهم اشتغال دارد، توسعه فعالیت‌های قرآنی با برگزاری دوره‌های آموزشی در مهد الرضاها، توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی ویژه محرومین و نیازمندان را از دیگر خدمات اجتماعی برشمرد.

کد خبر 5995901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha