۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

تأیید نهایی ۲۵ هزار متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری

تأیید نهایی ۲۵ هزار متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان به تأیید نهایی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدایار باقری هارونی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

وی با اشاره به پیگیری تأمین زمین در شهرهایی که کمبود زمین برای اجرای مسکن در قالب طرح نهضت ملی دارند، افزود: طی روزهای گذشته عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در بلداجی پس از ۱۲ سال انتظار مردم برای ساخت طرح‌های حمایتی مسکن کلید خورد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن را احداث ۴۷ هزار و ۱۷۶ واحد در طول ۴ سال عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون برای ۱۵ هزار و ۲۸۵ متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته است و وارد روند اجرایی شده‌اند.

باقری به طرح اهدا زمین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۹ خانواده در این طرح ثبت نام و برای ۲ هزار و ۱۴۴ مورد تشکیل پرونده صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: مراحل اعطای قرارداد واگذاری ۸۹۱ خانواده در طرح جوانی جمعیت که قرعه‌کشی پلاک‌های آنان در سه مرحله انجام شده نیز در حال انجام است.

کد خبر 5996092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha