۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱

رییس میراث فرهنگی مشگین‌شهر:

گردشگری ثروتی پایدار و منبع اصلی کسب درآمد در مشگین‌شهر هست

گردشگری ثروتی پایدار و منبع اصلی کسب درآمد در مشگین‌شهر هست

اردبیل- رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: گردشگری میراثی پایدار و منبع اصلی درآمد و اشتغالزایی است.

ایمانعلی ایمانی در حاشیه مراسم جشن آدم برفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گردشگری ثروتی پایدار و منبع اصلی درآمد، اشتغال‌زایی، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیر بنایی به حساب می‌آید.

وی افزود: گردشگری در واقع ثروت پایدار است و تلاش بر این داریم در شهرستان مشگین‌شهر زیر ساخت‌های گردشگری را آماده کنیم تا از اقصی نقاط ایران و خارج از کشور گردشگر داشته باشیم تا از نظر رونق اقتصادی در رتبه خوبی باشیم و اشتغالزایی را در این شهرستان ترویج دهیم.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین‌شهر بیان کرد: بارش برف و نزولات آسمانی برکتی بزرگ برای شهرمان است با جشن و شادی باید شکرگزار نعمت‌های الهی باشیم و بارش برف نوید روزهای خوش برای مردم و کشاورزان است بهار و تابستاتی زیبا خواهیم داشت و شاهد حضور گردشگران در مشگین‌شهر و دامن سبلان خواهیم بود.

ایمانی گفت: بارش برف در مشگین‌شهر حال و هوای خاصی به مناطق روستایی و شهری بخشیده است به طوری که سیمای شهر باوجود شکوفه دادن درختان و گل‌ها بسیار زیبا شده بود بارش برف این زیبایی را دوچندان کرده و این منظره چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

وی ادامه داد: این روزها کشاورزان هم از نعمت بارش برف و باران بسیار خوشحال هستند چرا که این امر باعث سیراب کردن زمین‌های کشاورزی آن‌ها شده و به یقین کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر در ادامه افزود: امیدواریم این بارندگی‌ها نوید روزهای خوش برای منطقه به ویژه بخش کشاورزی را به همراه داشته باشد و مانند سال‌های گذشته شاهد رونق بخش کشاورزی و صادرات در استان باشیم.

کد خبر 5996576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha