منازل مسکونی در نوار غزه زیر آتش حمله‌های رژیم صهیونیستی

منازل مسکونی در نوار غزه زیر آتش حمله‌های رژیم صهیونیستی

حمله‌های هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مسکونی نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز چهارشنبه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته حمله‌های خود را از زمین و هوا علیه بخش‌های مختلف نوار غزه شدت داده است.

توپخانه ارتش رژیم اشغالگر به صورت وحشیانه ای اردوگاه‌های البریج و المغازی را که پناهگاه آوارگان فلسطینی در مرکز نوار غزه است هدف حمله‌های خود قرار داد.

در جریان بمباران منازل مسکونی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز دست کم هفت فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده اند.

حمله‌های رژیم صهیونیستی بخش‌های نزدیک به بیمارستان ناصر در خان یونس را نیز دربرگرفته است. بمباران یک منزل مسکونی در رفح واقع در جنوب نوار غزه چند شهید و زخمی برجای گذاشته است.

الجزیره نیز گزارش داد که در جریان بمباران تعدادی از منازل مسکونی در غرب خان یونس دست کم ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

حمله‌های توپخانه ای شدید ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را نیز دربرگرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای آمار جدید شهدا و زخمی‌های ناشی از حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

براساس این بیانیه، آمار شهدای فلسطینی در نوار غزه تاکنون به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر رسیده است. همچنین در این حمله‌های وحشیانه تاکنون ۶۱ هزار و ۱۵۴ فلسطینی زخمی شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۱۵ قتل عام دیگر در حق خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شد که طی آن ۱۵۸ فلسطینی شهید و ۳۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

کد خبر 5996815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha