دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه:

صهیونیست‌ها با قطع خطوط ارتباطی بحران غزه را وخیم‌تر می‌کنند

صهیونیست‌ها با قطع خطوط ارتباطی بحران غزه را وخیم‌تر می‌کنند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه نسبت به تشدید بحران انسانی در این باریکه با تداوم قطع خطوط ارتباطی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که اقدام اشغالگران صهیونیست در قطع خطوط ارتباطی و شبکه اینترنت در این باریکه برای هفتمین بار از آغاز حمله به این منطقه تاکنون تکرار شده است.

این نهاد دولتی تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست با قطع تعمدی خطوط ارتباطی در نوار غزه به صورت کامل می‌کوشند نسل کشی فلسطینی‌ها را در این باریکه تکمیل کنند. این جنایت برای چندمین روز پیاپی در نوار غزه تکرار شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه تصریح کرد: قطع خطوط ارتباطی و اینترنت در این باریکه به معنی وقوع فجایعی است که زندگی فلسطینی را در این منطقه تهدید می‌کند. تعداد زیادی از شهدا و زخمی‌ها وجود دارند که بدون وجود شبکه‌های ارتباطی نمی‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

این دفتر دولتی تاکید کرد: این روند باعث می‌شود تعداد شهدا در نوار غزه به صورت گسترده‌ای افزایش پیدا کند. رژیم صهیونیستی به دنبال وخیم‌تر کردن اوضاع انسانی در نوار غزه با قطع خطوط ارتباطی است.

ارتش رژیم صهیونیستی طی ۱۰۳ روز گذشته در جریان حمله به نوار غزه هرگاه شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی در این باریکه را قطع کرده حمله‌های خود را علیه بخش‌های مختلف این باریکه تشدید کرده است به طوری که با وصل مجدد این خطوط ارتباطی موجی از ویرانی‌ها و آمار جدید از شهدا و زخمی‌ها در میان شهروندان فلسطینی نمایان می‌شود.

کد خبر 5996826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha