رئیس حزب امت واحده پاکستان در گفت‌وگو با مهر:

مردم منطقه از عملیات موشکی سپاه بسیار خوشحال شدند

مردم منطقه از عملیات موشکی سپاه بسیار خوشحال شدند

رئیس حزب امت واحده پاکستان تاکید کرد: پیام عملیات موشکی سپاه بسیار واضح است و اگر صهیونیست‌ها قدم دیگری بردارند همین اقدام در مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله حیفا و تل آویو اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: حجت الاسلام و المسلمین «محمد امین شهیدی» رئیس امت واحده پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تاثیر عملیات نظامی سپاه علیه مراکز تروریستی پرداخت. مشروح این گفت و گو را در ادامه می خوانید؛

عملیات‌های نظامی سپاه علیه مراکز جاسوسی و تروریستی در منطقه چه پیامی به دوستان محور مقاومت و همچینین به محور شرارت آمریکایی و صهیونیستی و برخی از از اذنابشان در منطقه دارد؟

آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در منطقه از نیروهای نیابتی خود در منطقه استفاده می‌کنند و با کمک گروهک‌های تروریستی علیه کشورهایی در منطقه بالاخص علیه انقلاب اسلامی و ایران اقدامات بی‌شرمانه‌ای را انجام می‌دهند.

وضعیت موجود این منطقه اقتضا می کند که اگر آنها چنین اقداماتی را انجام دهند از طرف جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسخ مقتدرانه به آنها داده شود که در آینده جرات نکنند دست به اقدامات مشابه بزنند.

اسرائیلی‌ها تروریست اول دنیا هستند و در 100 روز گذشته اقدامات تروریستی علیه فلسطینی‌های مظلوم و بی دفاع انجام دادند که قلوب صدها میلیون نفر از مردم دنیا را جریجه دار کردند. بنابراین دنیا آماده شنیدن نابودی اسرائیل است و در چنین موقعیتی هم یمنی‌ها به وظیفه خود عمل می‌کنند و هم نیروهای انقلابی عراقی و حزب الله لبنان ایفای نقش کردند اما جای ایران و سپاه کمی کمرنگ نشان داده می‌شد ولی اقدام سپاه در از بین بردن مراکز اسرائیلی در کردستان عراق قدم بسیار مهمی علیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و برای کشورهای مزدور عرب و صهیونیست‌ها به حساب آمد و برای آنها خبر بسیار بزرگی بود که پیام بسیار بزرگی نیز داشت.

پیام موشک‌های بالستیک بسیار واضح است که اگر امروز در کردستان عراق چنین حمله‌ای می‌تواند صورت بگیرد فردا اگر صهیونیست‌ها قدم دیگری بردارند همین اقدام در مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله حیفا و تل‌آویو ممکن است اجرا شود.

همچنین کشورهایی که نیروهای نیابتی هستند و در کشورهای خودشان به نفع آمریکایی‌ها و اسرائیل کار می‌کنند و به طوری که آمریکا و اسرائیل از سرزمین این کشورها علیه نیروهای امنیتی ایران و عراق و سایر گروه‌های مقاومت استفاده می‌کنند در چین فضایی اقدامات مقتدارنه سپاه برای آنها هشدار بزرگی است که آنها دیگر نمی‌توانند مثل قبل هر چه بخواهند انجام بدهند.

لذا من احساسم این است در عراق و ایران و کشورهای همجوار مردم از این اقدامات که قدرت بسیار بزرگ و قاهر سپاه را به دنیا نشان داد خوشحال هستند.

دشمنان انقلاب و محور مقاومت با این حملات باید در جای خود بنشینند و باید بدانند که مثل قبل هر کجا که بخواهند نمی‌توانند دخالت کنند و یا در هر کشوری که بخواهند امنیتش را بر هم زنند. آنها باید در منطقه خود محدود شوند و در سیاست و مسائل امنیتی کشورهای دیگر دخالت نکنند و الا جواب کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

از طرفی دیگر این عملیات برای دوستان انقلاب و محور مقاومت یک امید بسیار قوی برای آنها ایجاد کرد که اگر اسرائیلی‌ها بخواهند با اقدامات تروریستی و انفجارها مردم بی گناه را به خاک و خون بکشند مسئولان موساد و سیا و مسئولان جاسوسی این کشورها در امان نخواهند بود و پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

به نظر شما همکاری دو دولت ایران و پاکستان در از بین بردن گروهک‌های تروریستی در مرز دو کشور چه منافع طولانی مدتی را برای هر دو حاصل خواهد کرد؟

اگر حمله به مراکز این گروهک‌های تروریستی با قدرت و هماهنگی انجام شود به امنیت منطقه کمک می‌کند و به نفع مرزنشینان ایران و پاکستان نیز است. این گروه‌های تروریستی در ایران و پاکستان علیه منافع دولت مردان، مردم دو کشور و سیاسیون اقداماتی را انجام می‌دهند و حملات انتحاری آنها علیه نیروهای ارتش پاکستان در روزهای اخیر بسیار زیاد شده، مسلما اگر چنین حملاتی علیه این تروریست‌ها صورت بگیرد و مراکز آنها منهدم شود برای هر دو کشور مفید خواهد بود و انشاءالله امنیت به منطقه باز می‌گردد.

کد خبر 5997194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha