۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

برخی با سیاه نمایی به دنبال خدشه دار کردن سلامت انتخابات هستند

برخی با سیاه نمایی به دنبال خدشه دار کردن سلامت انتخابات هستند

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به نقش ویژه کمیته اطلاع رسانی در افزایش مشارکت مردم گفت: برخی با سیاه نمایی به دنبال خدشه دار کردن سلامت انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک هیأت‌های نظارت و اجرایی و کمیته امنیت انتخابات شهرستان با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو و نقشه‌های پلید دشمنان اظهار کرد: هوشیاری همگان به ویژه نیروهای امنیتی و انتظامی در انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر نقش ویژه کمیته اطلاع رسانی در افزایش مشارکت مردم و همچنین لزوم عدالت در توزیع امکانات تبلیغاتی افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است که در این زمینه بایستی از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهت افزایش و تقویت مشارکت مردم استفاده کنیم که این امر مستلزم توزیع عادلانه همه امکانات و احصاء نقاط ضعف و آسیب پذیر است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به سیاه نمایی ها و فعالیت‌های مخرب برخی از افراد و جریانات معاند، تصریح کرد: این جریانات در تلاش هستند تا سلامت انتخابات را خدشه دار کنند که این وظیفه ما است در زمینه جرایم و تخلفات انتخاباتی هوشیار باشیم تا به اعتماد عمومی شهرستان آسیبی نرسد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود: در زمینه تخلفات انتخاباتی باید از تمام ابزارهای قانونی استفاده کنیم و این باور را در سطح جامعه تقویت کنیم که خرید و فروش آرا و سایر تخلفات انتخاباتی چه آسیبی به آینده این کشور می‌زند.

کد خبر 5997356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha