یورش نظامیان صهیونیست به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

یورش نظامیان صهیونیست به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی به چند منطقه کرانه باختری یورش برده‌اند و درگیری میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در اردوگاه «نورشمس» نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منطقه‌های مختلف کرانه باختری شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و درگیری شدید میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که پس از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نورشمس» در کرانه باختری درگیری‌های شدیدی در این اردوگاه به وقوع پیوسته و صدای انفجارهای بزرگی نیز در این منطقه به گوش رسیده است.

علاوه بر این پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «قبلان» در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان اشغالگر به حومه منطقه «شویکه» در شمال شهر طولکرم در کرانه باختری نیز یورش برده‌اند.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان «معاریو» گزارش داد که یک نظامی صهیونیست در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم به شدت زخمی شده است.

گردان‌های شهدا الاقصی در طولکرم نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌‎ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نورشمس یورش برده‌اند درگیر شده‌اند.

این گردان‌ها تاکید کرد که مبارزان مقاومت در این درگیری‌ها به شدت به روی نظامیان صهیونیست آتش گشوده‌اند و در مقابله با آنان از بسته‌های انفجاری استفاده کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در جریان ضرب‌وشتم توسط شهرک‌نشینان صهیونیست در «عینبوس» در جنوب شهر نابلس زخمی شده است.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد که ۲ تن از نیروهای این سازمان بر اثر حمله اشغالگران به یک خودرو آمبولانس در اردوگاه طولکرم زخمی شده‌اند.

همچنین هلال احمر فلسطین تصریح کرد که پس از شلیک موشک از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از خانه‌های اردوگاه طولکرم و اصابت ترکش آن به سر یک بانوی فلسطینی، کادر امدادی این سازمان به درمان وی پرداخته‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که با شهادت ۴ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم، شمار شهیدان کرانه باختری از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به ۴۱ نفر رسیده است.

کد خبر 5997656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha