۳۰ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۳

معاون استاندار اردبیل:

زمینه‌ ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی را فراهم کنیم

زمینه‌ ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی را فراهم کنیم

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: زمینه‌ ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را باید فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه جمعه در جلسه ستاد استانی دهه فجر با بیان اینکه باید برای برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر گام‌های جدی برداشته شود، اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید زمینه ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر توجه به تبیین و روشنگری در بین دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان ادامه داد: تمامی مسؤولان در دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای پرشورتر برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش را یاری کنند و به حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی بیش از پیش بها بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم انقلابی ایران توانمندی فتح قله‌های استقلال و آزادی را از همین مسیر و منبع، دریافت می‌کنند، افزود: این انقلاب متعلق به مردم است و ضروری است که مردم با حضور در این برنامه‌ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع شوند.

قاسمیان با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه‌های دهه فجر است، خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی و تولید محتواهای مرتبط با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور و استان، از جمله اقداماتی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5998981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha