عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری

عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری

حمله‌های روزانه عناصر صهیونیست به بخش‌های مختلف کرانه باختری همچنان ادامه دارد و متجاوزان بامداد امروز به صورت گسترده به این منطقه یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منطقه کفر ثلث واقع در شرق قلقیلیه و اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی شاهد حمله عناصر صهیونیست بوده است.

نظامیان اشغالگر در جریان حمله به این اردوگاه و درگیری با شهروندان فلسطینی از گاز اشک آور استفاده کردند. آن‌ها به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و منطقه تقوع واقع در جنوب شرق بیت لحم نیز یورش بردند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در ایست بازرسی تیاسیر واقع در شرق شهر طوباس با متجاوزان درگیر شده و تلاش کردند مانع پیشروی آن‌ها شوند.

گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که امروز شنبه ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در تیاسیر را گلوله باران کرده است.

روز گذشته نیز صهیونیست‌ها به اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کردند. در جریان این حمله و تیراندازی آن‌ها به سمت شهروندان فلسطینی دست کم هشت فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین چند روز قبل اعلام کرده بود که از آغاز سال جدید میلادی ۴۱ فلسطینی در کرانه باختری در حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

این وزارتخانه افزود که شمار شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته نیز به ۳۶۰ نفر افزایش یافته است.

همچنین شمار بازداشت شدگان در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی به حدود ۶۰۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 5999036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha