۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی:

حمایت ویژه از پیشران‌های علمی انجام می‌شود

حمایت ویژه از پیشران‌های علمی انجام می‌شود

بوشهر- رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی گفت: حمایت ویژه از پیشران‌های علمی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی صبح شنبه در حاشیه بازدید از آزمایشگاه جامع پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: آینده پزشکی در دنیا به بین رشته‌ای‌ها وابسته است.

وی تصریح کرد: خصوصیت مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر و آزمایشگاه جامع پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بین‌رشته‌ای بودن آن است و در همچنین مرکزی از علوم پایه مثل ریاضیات، فیزیک تا خدمات بالینی پیشرفته می‌توان استفاده کرد.

رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی گفت: چنین مرکزهایی خاصیت‌هایی را دارند که پیشران علمی باشند که با تلاش‌های پروفسور مجید اسدی، حمایت‌های علمی پروفسور ایرج نبی‌پور و حمایت‌های اجرایی دکتر ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پیشران علمی بودن در این دانشگاه در حال اتفاق است.

حمایت ویژه از پیشران‌های علمی انجام می‌شود

وی تصریح کرد: وجود مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر افتخاری برای کشور است که در کرانه‌ها و مرزهای دانش حرکت می‌کند، این خصوصیت به این دلیل به وجود آمده که نگاه بین‌رشته‌ای وجود داشته است.

رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی خاطرنشان کرد: در مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی و آزمایشگاه جامع پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با یک نگاه عالمانه رشته‌های مختلف در کنار هم قرار گرفتند و توانستند یک خدمات پیشرفته‌ای را ارائه دهند که بخشی برای اولین بار نه‌تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در دنیا ارائه می‌شود که یک فرایند قابل افتخار و قابل الگوبرداری برای کشور است.

حمایت ویژه از پیشران‌های علمی انجام می‌شود

کد خبر 5999318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha