۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

ضرورت تسریع در احداث ٢ پست ٤٠٠ کیلوولتی کوثر صفادشت و کمال آباد

ضرورت تسریع در احداث ٢ پست ٤٠٠ کیلوولتی کوثر صفادشت و کمال آباد

مدیرعامل توانیر در نخستین روزهای شروع کاری خود در بازدید از دو پست ٤٠٠ کیلوولتی در منطقه کمال آباد و کوثر صفادشت، پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از برق منطقه‌ای تهران، مصطفی رجبی مشهدی در این بازدید روند اجرا، پیشرفت طرح و چالش‌های پیش رو در احداث طرح‌های مورد اشاره و سایر طرح‌های مرتبط را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید روند اجرا، پیشرفت طرح و چالش‌های پیش رو در احداث خط ٤٠٠ کیلوولت کمال آباد – شهید رجایی، سایت ٤٠٠ کیلوولت پست کمال آباد و همچنین احداث پست ٤٠٠.٦٣ کیلوولت دائم کوثر مورد بررسی قرار گرفت.

رجبی مشهدی با تاکید بر اهمیت این طرح‌ها افزود: جهت خدمت رسانی مستمر و بیش از پیش به مشترکان، تسریع و تسهیل در احداث پست مذکور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حبیب الله قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران نیز با اشاره به نقش حیاتی این طرح‌ها و تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای راه اندازی گفت: اجرای این طرح‌ها در تأمین برق مورد نیاز صنایع، بخش کشاورزی، خانگی و… استان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف کارکنان صنعت برق و در مدار قرار گرفتن این طرح‌ها، شاهد ثبات و پایداری در تأمین برق البرز باشیم.

بر اساس این گزارش، پست کوثر صفادشت با ٤٥ درصد و کمال آباد با ٣٩ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

کد خبر 5999579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha