بمباران اردوگاه‌ها و منازل مسکونی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

بمباران اردوگاه‌ها و منازل مسکونی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که حمله‌های جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی بامداد و صبح امروز متوقف نشده و ادامه داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره دقایقی قبل از حمله توپخانه ای شدید رژیم صهیونیستی به بخش‌های شمالی نوار غزه خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین حمله هوایی علیه اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه انجام دادند. یک منزل مسکونی در محله الامل واقع در غرب خان یونس نیز زیر بمباران این جنگنده‌های متجاوز قرار گرفت و در جریان آن چند فلسطینی بی گناه شهید و یا زخمی شدند.

اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شدند. در اثر این حمله‌های گسترده یک آتش سوزی بزرگ در جبالیا رخ داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز جمعه اعلام کرده بود که تعداد شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۷۶۲ تن افزایش یافته است.

این وزارتخانه تاکید کرد که تاکنون دست کم ۶۲ هزار و ۱۰۸ فلسطینی در جریان حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه زخمی شده‌اند.

پیش از آن نیز «اسامه حمدان» از مقامات جنبش حماس در یک کنفرانس خبری در بیروت اظهار داشت که بیش از ۶۰ هزار نفر در نوار غزه زخمی شده‌اند که از سفر به خارج برای درمان محروم هستند.

حمدان افزود: بیش از ۸۰۰ هزار نفر در غزه با گرسنگی و قطحی روبرو هستند. دشمن صهیونیستی بیش از ۲۰۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شده که طی آن ۳۱ هزار نفر شهید و مفقود شده‌اند.

کد خبر 6000030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha