۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱

استاندار یزد:

مشارکت مردم مهمترین مؤلفه قدرت ملی است

مشارکت مردم مهمترین مؤلفه قدرت ملی است

یزد- استاندار یزد گفت: امروز در برابر همه تهدیدها نیاز به قدرت ملی داریم و مهمترین مؤلفه قدرت ملی، مشارکت مردم است و هیچ جغرافیایی بدون مشارکت مردم نمی تواند باقی بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان یزد با بیان اینکه با تمام وجود در کنار بخش خصوصی هستیم و هر حمایتی که لازم باشد، انجام خواهیم داد، اظهار کرد: در استان یزد هیچ جدایی بین دولت و بخش خصوصی نیست.

وی با اشاره به اینکه مهمترین رویداد سال ۱۴۰۲ به طور مستقیم به تمامی بخش‌های کشور ارتباط پیدا می‌کند، افزود: فارغ از نگاه حزبی، سیاسی و احساسی و با نگاه علمی و دانشگاهی اعلام می‌کنم که انتخابات به همه بخش‌ها به ویژه حوزه اقتصاد گره خورده استو

فاطمی با بیان اینکه همه ما در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ در معرض آزمون بزرگ مشارکت هستیم، عنوان کرد: حل مشکلات کشور از مسیر مشارکت میسر است.

استاندار یزد بیان کرد: امروز در برابر همه تهدیدها نیاز به قدرت ملی داریم و مهمترین مؤلفه قدرت ملی، مشارکت مردم است و هیچ جغرافیایی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند باقی بماند.

وی تصریح کرد: امروز مخرج مشترک همه اتفاقات خوب از جمله عزت، شرافت و وطن سرفراز، مشارکت ملی است.

فاطمی با تاکید بر ضرورت حضور و مشارکت در انتخابات تاکید کرد: نه تنها باید خودمان در انتخابات حضور پیدا کنیم بلکه باید دیگران را نیز سفارش به حضور کنیم.

استاندار یزد تصریح کرد: راهکار حل مشکلات کشور تشکیل یک مجلس ضعیف نیست بلکه یک مجلس قوی در کنار یک دولت قوی می‌تواند ایران قوی را بسازد.

وی اظهار کرد: ما در برابر اجنبی یک مشت واحد هستیم و توی دهان کسی می زنیم که عزت و ناموس این کشور را مورد تهدید قرار دهد.

در این مراسم که با حضور معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار یزد و معاونان وی و جمعی از مسؤولان استان و فعالان صنعتی و معدنی برگزار شد، از سه دستگاه برتر در حوزه صادرات از جمله سازمان صمت، گمرک و مالیات استان همچنین ۲۶ صادر کننده برتر استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 6000323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha