۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر البرز خبر داد؛

کشف ۱۷ تن موادمخدر در البرز/ ۴۷۸ قاچاقچی دستگیر شدند

کشف ۱۷ تن موادمخدر در البرز/ ۴۷۸ قاچاقچی دستگیر شدند

کرج- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری توسط این پلیس در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیم پور از کشف بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری توسط این پلیس در سطح کشور خبر داد و گفت: از مجموع مواد کشف شده بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم در البرز و ۷ هزار و ۳۵ کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۳۷ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد، افزود: ۴۸۷ قاچاقچی و یک هزار و ۷۲۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲ هزار و ۶۰۰ خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد. طی این مدت ۸ هزار و ۲۶۴ معتاد متجاهر نیز در البرز جمع آوری و به اردوگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز عنوان کرد: طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت‌های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آنها در کمترین زمان را دارد.

سرهنگ سلیم پور یادآور شد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است و خانواده‌ها عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

کد خبر 6000520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha