۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

امام جمعه تایباد:

ترویج فضای سبز وظیفه همگانی است

ترویج فضای سبز وظیفه همگانی است

تایباد- امام جمعه شهرستان تایباد گفت: ترویج فضای سبز به علت اثرگذاری آن بر محیط زیست، تثبیت خاک و زیبایی بخشی محیط زندگی مردم وظیفه همگانی است.

مولانا غلام نبی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترویج فضای سبز به علت اثرگذاری آن بر محیط زیست، تثبیت خاک و زیبایی بخشی محیط زندگی مردم، وظیفه همگانی است.

امام جمعه شهرستان تایباد افزود: به همین دلیل و در ادامه پویش «کاشت یک میلیارد درخت» با پیشنهاد اداره منابع طبیعی شهرستان تایباد، عیدگاه بزرگ دارالسلام شهر تایباد را انتخاب و اقدام به کاشت ۲۰ اصله نهال زیتون با یاد شهدای مظلوم غزه کردیم.

وی گفت: شهر تایباد از نظر فضای سبز به همت شهرداری رتبه بسیار خوبی در استان دارد اما با توجه به خشکسالی‌های شدید و پیاپی و سرعت بیابان زایی در استان لازم است این فضا به ویژه در حاشیه شهر افزایش یابد.

گفتنی است؛ رویداد «صبح زیتون» در ادامه پویش کاشت یک میلیارد درخت ظهر یکشنبه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری تایباد، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از ایتام مؤسسه اکسیر به همت دفتر امام جمعه اهل سنت شهرستان، اداره منابع طبیعی و شهرداری تایباد در عیدگاه بزرگ دارالسلام تایباد برگزار شد.

کد خبر 6000618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha