۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

معاون استاندار خواستار شد؛

آمادگی کمیته‌ها برای برگزاری مانور انتخاباتی در اردبیل

آمادگی کمیته‌ها برای برگزاری مانور انتخاباتی در اردبیل

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات استان اردبیل در راستای برگزاری مانور انتخاباتی آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان اردبیل با با تشریح وظایف و دستورالعمل‌های ابلاغی برای کمیته‌های ستاد انتخابات اظهار کرد: کمیته‌های ستاد انتخابات استان اردبیل در راستای برگزاری مانور انتخاباتی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مانور انتخاباتی تا زمان انتخابات در ۳ مرحله اجرا خواهد شد تا آمادگی‌های لازم سنجش و مشکلات رفع شود، گفت: لازم است کمیته‌های مرتبط با ستاد انتخابات استان اردبیل روزانه وظایف خود را رصد و دستورالعمل‌های ابلاغی را عملیاتی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هماهنگی کمیته‌های مختلف در راستای اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های اجرایی به زیرمجموعه‌های شهرستانی مورد تاکید بوده و اقدام در زمان‌بندی‌های تعیین‌شده ضروری است.

قاسمیان به زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز اشاره کرد و ادامه داد: هشت روز قبل از رای‌گیری یعنی از سوم اسفند تبلیغات کاندیداها و داوطلبان مجلس دوازدهم شروع می‌شود و تا ساعت هشت صبح ۱۰ اسفند این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

وی به نقش تأثیرگذار مجلس و نمایندگان در توانمندسازی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ مردم و انتخاب شایستگان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی از برکات انتخابات خواهد بود تا ما بتوانیم در عرصه بین‌المللی نیز اقتدار کشورمان را به رخ بکشیم.

کد خبر 6000634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha