۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۷

استاندار گلستان مطرح کرد؛

لزوم مشارکت های مردمی در جشن های انقلاب

لزوم مشارکت های مردمی در جشن های انقلاب

گرگان- استاندار گلستان با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی در جشن های انقلاب گفت: قشرها و اصناف مختلف خصوصی و دولتی باید در این مراسم‌ها مشارکت و همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد زنگانه ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری گلستان در خصوص برگزاری دهه فجر در استان اظهار کرد: امسال برخلاف گمانه زنی‌های دشمن برنامه‌های جشن انقلاب متفاوت‌تر و با شکوه تر از سال‌های قبل در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات هم برگزار می‌شود، افزود: مشارکت مردمی باید بیش از گذشته در این جشن پررنگ شود. قشرها و اصناف مختلف خصوصی و دولتی باید در این مراسم‌ها مشارکت و همکاری داشته باشند.

استاندار گلستان گفت: آنچه که در دبیرخانه شورای دهه فجر در قالب کمیته استان تصویب می‌شود باید توسط مدیران دستگاه‌ها دنبال شود و آن را مورد توجه قرار دهند.

وی بر ماده ۷۹ انتخابات تاکید کرد و افزود: رأی مردم حق الناس است که باید از آنها صیانت شود.

زنگانه با بیان اینکه انتخابات متعلق به مردم است، اظهار کرد: انتخابات متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست و برای نخستین بار دولت سیزدهم در این انتخابات بی طرف است و از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت از جمله مواردی هستند که باید در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6000780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha