۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳

دبیر ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد:

۳۹ دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر مشهد وجود دارد

۳۹ دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر مشهد وجود دارد

مشهد- دبیر ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد در خصوص وضعیت فعلی و چشم‌اندازهای توانمندسازی حاشیه شهر گفت: به‌طور کلی ۳۹ دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر مشهد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله علم الهدی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی و چشم‌اندازهای توانمندسازی حاشیه شهر اظهار کرد: به‌طور کلی، ۳۹ دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر مشهد وجود دارد و در دو سال اخیر، پروژه‌های زودبازده‌ای که در حوزه توانمندسازی عمرانی و فرهنگی پهنه‌های حاشیه‌ای توسط شهرداری اجرا شد، کمک زیادی به حل مشکلات مردم در این مناطق کرده است.

دبیر ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد تأکید کرد: امروز دیگر پهنه‌ای در حاشیه شهر وجود ندارد که دفاتر تسهیل‎گری، دروازه‌های ارتباط بی‌واسطه مردم با متولیان امر در حوزه‌های مختلف نباشد. بسیاری از پیشرفت‌هایی هم که در این سال‌ها اتفاق افتاده به برکت همین ارتباط مستمر بوده و هر اقدامی در حاشیه شهر با مشارکت و همکاری مستقیم مردم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف نیز گفت: در حاشیه شهر، با رشد سه برابری استقبال مردم از آئین معنوی اعتکاف، ۱۹۰ مسجد به این موضوع اختصاص پیدا کرده و تا صبح دیروز، بیش از ۹ هزار دانش‌آموز برای اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند که سه هزار و ۱۰۰ نفر از این میان در ۴۹ اعتکاف دانش‌آموزی حاشیه شهر هستند.

کد خبر 6000805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha