۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی تلاش می کند

دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی تلاش می کند

گرگان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی انجام دادند تا این نظام و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی عصر یکشنبه ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تفاوت‌های زیادی مابین انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از اول در راستای حمایت از دین و خدا کار خود را آغاز کرده است، افزود: ۱۲ بهمن روز آغاز قدرت اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در دوران‌های مختلف کشورهای زیادی با یکدیگر متحد شدند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند اما همدلی و اتحاد مردم تمامی این اهداف را خنثی کرد. آنها تلاش زیادی انجام دادند تا انقلاب اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی معادلات دشمن را تغییر می‌دهد، گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان گسترده‌ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی، ایجاد گسترش و تعمیق حقایق، شعارها و پیام‌های انقلاب اسلامی در دل مخاطبان و گسترش بصیرت و لحظه شناسی مردم و آمادگی برای تحقق حماسه‌ای از دیگر اهداف ستاد دهه فجر محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبیین ارزش‌ها، برگزاری همایش، کنفرانس، نشست‌های تخصصی و ارائه سخنرانی، تولید محتوا در رسانه‌ها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، استفاده از هنر برای ترویج ارزش‌ها، ترویج هویت ملی، تولید محتوای مخصوص جوانان و ترویج دینی و اجتماعی از سیاست‌ها و خط مشی‌های محتوایی دهه فجر امسال است.

وی هفته استقبال از ایام دهه فجر را ۵ الی ۱۲ بهمن اعلام کرد و افزود: استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی، رژه موتور سواران از فرودگاه تا گلزار شهدا، مراسم جلوس نمادین حضرت امام و ادای احترام به شهدا و مراسم زنگ انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

کد خبر 6000892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha