۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۹

در آستانه انتخابات؛

فرماندار یزد با جوانان گروه‌های سیاسی یزد دیدار کرد

فرماندار یزد با جوانان گروه‌های سیاسی یزد دیدار کرد

یزد- فرماندار یزد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با جوانان گروه های سیاسی یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا مدرسی عصر دوشنبه در این نشست با اشاره به نقش اثرگذار تشکل‌های سیاسی و احزاب در رقابت‌های انتخاباتی، وحدت و همصدایی را رمز موفقیت در خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: احیای اعتماد مردم به قوه مجریه از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است و تلاش خواهیم کرد در همه بخش‌های خدمت‌رسانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی بتوانیم در راستای تحقق وعده‌های دولت مردمی و انقلابی قدم برداریم.

وی، اصالت، قوام، اقتدار و عزت هر کشوری را به مردمان آن دانست و افزود: نتیجه اینگونه نشست ها زمینه استفاده از نظرات و پیشنهادات رشد و تعالی برای جوانان و یزد را در پی خواهد داشت.

مدرسی تاکید کرد: شاخه جوانان جریانات سیاسی و اجتماعی، تاثیرگذاری زیادی در رویدادهای مختلف بخصوص در عرصه انتخابات دارند .

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و بزرگترین رویداد سیاسی در هرجامعه ای که توسط مردمان آن جامعه رقم می خورد انتخابات است، عنوان کرد: تاثیرگذاری حکومت ها و کشورها در مناسبت های داخلی منطقه ای و بین المللی به پشتوانه ملتی هست که دارند و مهمترین سرمایه در هر کشوری ملت ان کشور است.

اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد نیز در این نشست گزارشی از عملکرد معاونت سیاسی فرمانداری یزد در حوزه های سازمان های مردم نهاد، ایجاد بازارچه های شهری، ستاد سامان امور جوانان و خانواده و تسهیلات اشتغالزایی ارائه داد.

کد خبر 6002061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha