۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۵

مدیرعامل آبفای البرز مطرح کرد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی جهاد آبرسانی در ۱۳ روستای طالقان

تحقق ۱۰۰ درصدی جهاد آبرسانی در ۱۳ روستای طالقان

کرج- مدیرعامل آب و فاضلاب البرز از اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی عملیات لوله گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آبرسانی به طول ۱۸ هزار و ۳۳۵ متر در ۱۳ روستای طالقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد عملیات لوله گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آبرسانی به طول ۱۸ هزار و ۳۳۵ متر در روستاهای فشندک، خسبان، زیدشت، ورکش، باریکان، آرموت، حسنجون، نساء، میناوند، دنبلید، کلاندشت، مینادشت و هرنج از توابع شهرستان طالقان خبر داد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی و وجود انشعابات قدیمی که از دلایل اصلی هدر رفت آب محسوب می‌شود، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاها در دستور کار قرار گرفته و طی سال جاری و با هدف خدمات آبرسانی پایدار و بهینه به روستاهای شهرستان طالقان و با رعایت اصول فنی و کیفی، عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب و نوسازی و اصلاح ۵۱۲ فقره انشعاب آب، به طور کامل اجرا شد به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تصریح کرد: پیامد اجرای این طرح‌ها که در قالب قراردادهای پیمانی یا به صورت امانی توسط پرسنل ساعی امور آبفای طالقان محقق شده، کاهش هدر رفتِ آب، توزیع پایدار و ارتقای کیفی آب شرب روستاهای شهرستان طالقان است.

کد خبر 6002251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha