۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

امروز عدالت خواهی مردم دنیا از شعارهای انقلاب سرچشمه گرفته است

امروز عدالت خواهی مردم دنیا از شعارهای انقلاب سرچشمه گرفته است

گرگان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز عدالت خواهی مردم دنیا از شعارهای انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی صبح سه شنبه در ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: عزت ملی یکی از مهمترین موضوعات جامعه محسوب می‌شود که مقام معظم رهبری بارها نسبت به آن تاکید داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز آنچه که در جامعه رخ می‌دهد باید به درستی انعکاس داده شود، افزود: برخی از اقداماتی که انجام می‌شود یا مدیران گزارش نمی‌دهند یا اگر هم گزارش می‌دهند این کار به خوبی انجام نمی‌شود و یا آن طوری که باید به مردم انعکاس داده شود این کار انجام نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز تمام تأثیر گذاری جبهه کفر برای سرنگونی و نا کارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است که برای مقابله با این موضوع رسانه‌ها در خط مقدم هستند.

وی یادآور شد: امروز عدالت خواهی مردم دنیا از شعارها انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته شده است.

قربانی اظهار کرد: امسال برنامه‌های ایام دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» در سراسر استان گلستان آغاز می‌شود.

به گفته وی سال گذشته بیش از هزار و ۷۰۰ خبر توسط اصحاب رسانه استان گلستان در ستاد دهه فجر تهیه شده بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال به چند بخش تقسیم شد، افزود: بخش اول برنامه‌ها مربوط به استقبال از دهه فجر است که این برنامه از ۶ تا ۱۲ بهمن آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در روز ۱۲ بهمن برنامه نمادین استقبال از ورود حضرت امام خمینی را در فرودگاه گرگان خواهیم داشت که بعد از آن شاهد اجرای برنامه رژه موتوری خواهیم بود.

قربانی با بیان اینکه جشن بزرگ خانوادگی دهه فجر با حضور باشکوه مردم در سراسر استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در طول ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در ذیل ۲۲ کمیته برگزار خواهد شد که تمام این برنامه‌ها با برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ختم خواهد شد.

کد خبر 6002252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha