۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان:

بانوان نقش مهمی در تعلیم و تربیت اجتماعی دارند

بانوان نقش مهمی در تعلیم و تربیت اجتماعی دارند

مشهد- مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در تعلیم و تربیت اجتماعی دارند بر پیشبرد و ایفای این نقش در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عاصمه قاسمی صبح سه شنبه در چهارمین همایش مسؤولان و نمایندگان استانی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اظهار کرد: مدیریت کلان دانشگاه آزاد اسلامی به مسأله امور زنان و خانواده نگاه ویژه ای دارد و بحث تعلیم و تربیت اجتماعی یکی از موضوعات مهم در دانشگاه است که یکی از پایه‌های آن بانوان هستند؛ بنابراین باید نقش خود را در پیشبرد تعلیم و تربیت اجتماعی به خوبی ایفا کنند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده بیان کرد: با توجه به محور همایش با عنوان زنان، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن اسلامی این سوال مطرح می‌شود که زنان دانشگاهی و زنانی که در عرصه علم فعالیت دارند چه جایگاهی در خودسازی و جامعه پردازی دارند و چقدر می‌توانند در این خصوص نقش آفرینی کنند.

وی نقش زنان را در بحث اخلاق و سبک زندگی دینی بسیار مؤثر دانست و افزود: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، زنان بویژه زنان دانشگاهی در سه طیف دانشجویی، استادی و کارمندی باید علاوه براثر گذاری از طریق ارتباط صحیح و درست در ترویج سبک زندگی دینی تلاش کنند.

قاسمی با بیان اینکه خانواده موضوعی مهم و جدی در سطح جامعه است، تصریح کرد: معتقدیم بهتر شدن شرایط زنان و شرایط خانواده باعث تغییرات مثبت در شرایط جامعه می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده گفت: امروز که ما دور هم جمع شده‌ایم مطمئناً همه شما مسائل و مشکلات جامعه و بویژه بانوان دانشگاهی را می‌شناسید و در این خصوص اطلاعات کافی دارید ولی باید با آسیب شناسی، راه حل‌ها را عملیاتی کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه مسؤولان و رابطین امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در حوزه زنان و خانواده در واحدهای دانشگاهی پرداخته و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

کد خبر 6002603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha