۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

تبیین دستاوردهای نظام از مهم ترین برنامه های دهه فجر است

تبیین دستاوردهای نظام از مهم ترین برنامه های دهه فجر است

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به افتتاح ۱۰۹ پروژه در ایام الله دهه فجر گفت: تبیین دستاوردهای نظام از مهم ترین برنامه های دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین برنامه‌های این ایام بوده که به صورت با شکوه برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به افتتاح ۱۰۹ پروژه عام المنفعه در ایام الله دهه فجر افزود: اعتبار این پروژه‌ها حدود ۲۴۴ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در شهرستان لاهیجان بوده که در مقایسه با سال قبل با رشد ۲۸/۳ درصدی مواجه است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال شامل رفع ضعف ولتاژ برق در نقاط مختلف شهری و روستایی و احداث خطوط فشار متوسط و ضعیف توزیع برق، آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی، اجرای پروژه آبرسانی به ۴ روستا، طرح تأمین مسکن مدد جویی و اجرای طرح‌های اشتغال زایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اجرای طرح گازرسانی به یک روستا، افتتاح دو هتل و یک ایستگاه باران سنجی هواشناسی است.

بخشی نژاد با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۷۳ فرصت شغلی دائم و ۶۵۴ فرصت شغلی موقت ایجاد می‌شود، ادامه داد: در دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی از جمله گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز در شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در خصوص آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح میدان گیل شهرستان نیز گفت: در حال حاضر عملیات روشنایی پل که دارای اهمیت بسیار بالایی است در حال انجام بوده و پس از تکمیل زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت و در زمان مناسب آئین افتتاح آن برگزار می‌شود.

کد خبر 6002689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha