۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور استاندار جوان در آذربایجان شرقی را به فال نیک می گیریم

حضور استاندار جوان در آذربایجان شرقی را به فال نیک می گیریم

تبریز- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور استاندار جوان، باسواد و باتجربه در آذربایجان شرقی را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی عصر سه شنبه در آئین معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: رحمتی یکی از دو گزینه پیشنهادی رئیس جمهور محترم به وزیر کشور جهت تصدی این مسئولیت بود. یک چهره جوان، باسواد، پرانرژی که بنده نیز اطلاع دارم که چقدر با زحمت و تلاش تحصیل کرده و تجربه بالایی در تشکیلات مختلف آستان قدس و سایر شرکت‌های اقتصادی دارد.

وی گفت: حضور این چهره جوان باسواد و با تجربه را در استان به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مابه خیر و برکت برای استان باشد و آثار و برکات آن را مردم شهید پرور استان لمس کنند. برای این عزیز آرزوی موفقیت و از رئیس جمهور، وزیر کشور و مجموعه هیأت دولت بابت این انتصاب تشکر کرده و برای استاندار فقید نیز تعالی درجات آرزومندیم.

پور محمدی ادامه داد: وی در توصیه‌ای به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی گفت: اولاً سعی کند که فاصله خود را با مردم سراسر استان و نقاط دور و محروم کم کند، مشکلات آنان را از زبان خودشان بشنود و به شهرستان‌ها برود و مشکلات هر منطقه را شخصاً لمس کند و سپس اولویت هارا در طرح‌های استانی درنظر بگیرد.

وی سپس گفت: اظهار کرد: در انتخاب مدیران نیز دقت لازم را داشته و افرادی متدین، امین و کاردان را به کار گیرد.

وی تاکید کرد: همه استان باید برای اتحاد، انسجام، همدلی و صفا و صمیمیت تلاش کند. علما، مسئولان، توده مردم و چهره‌ای مختلف و افکارهای مختلف، هرکس فکر و سلیقه‌ای دارد اما همه ما یک ملت هستیم و باید برای تعالی آن کار کنیم.

کد خبر 6002949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha