۴ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۶

معاون استاندار بوشهر:

صنایع استان بوشهر از مددجویان حمایت مناسبی داشته باشند

صنایع استان بوشهر از مددجویان حمایت مناسبی داشته باشند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع استان بوشهر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حمایت مناسبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید یحیی خلیلی در شهرستان دیر با تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است، تصریح کرد: هر چقدر برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

وی عنوان کرد: خانواده شهید خلیلی درخواستی در زمینه اشتغال و ساماندهی لنج داشتند که پیگیری و دستور لازم انجام شد.

پورات همچنین در بازدید از خانواده دارای سه فرزند معلول تحت پوشش بهزیستی افزود: مقرر شد با کمک و حمایت پتروشیمی هنگام هزینه برخی مخارج این خانواده تامین و برعهده گرفته شود.

وی گفت: همچنین پیگیری مسکن این خانواده از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفت و قول مساعد جهت رفع مشکل این خانواده داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در دیدار با خانواده تحت پوشش کمیته امداد در شهر دیر بیان کرد: این خانواده درخواست اشتغال داشتند که پیگیری لازم برای اشتغال فرزند آنان انجام خواهد شد و همچنین کمک بلاعوض به این خانواده صورت گرفت.

کد خبر 6003260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha