هشدار پزشکان بدون مرز نسبت به بمباران بیمارستان «خان‌یونس»

هشدار پزشکان بدون مرز نسبت به بمباران بیمارستان «خان‌یونس»

با شدت گرفتن حمله‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌های اطراف بیمارستان ناصر سازمان پزشکان بدون مرز نسبت به سلامت جان بیماران و آوارگان مستقر در این بیمارستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز با صدور بیانیه ای نسبت به سلامت جان افراد حاضر در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

در این بیانیه آمده است: با نزدیک شدن حمله‌های اسراییل علیه منطقه‌های اطراف بیمارستان ناصر زخمی‌ها نمی‌توانند به صورت کامل درمان شوند. باید از کسانی که در داخل این بیمارستان هستند حمایت به عمل آورده شود.

این در حالی است که بیمارستان ناصر دربرگیرنده تعداد زیادی از آوارگان فلسطینی بوده و در حال حاضر در تیررس حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

یک منبع بیمارستانی در نوار غزه پیش از این آمار جدیدی درباره قربانیان حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه خان یونس اعلام کرده بود.

وی در این باره گفت: طی حمله‌ها و بمباران‌های ۲۴ ساعت اخیر علیه منطقه‌های غربی خان یونس، ۵۰ نفر شهید و ۱۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

در همین حال خبرنگار الجزیره در نوار غزه صبح امروز از بمباران منطقه‌های مختلف خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

در همین ارتباط خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی منطقه خان یونس را از زمین، هوا و دریا مورد حمله قرار می‌دهد.

نبرد نیروهای مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران متجاوز عمدتاً در محورهای مختلف خان یونس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6003426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha