۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

سخنگوی شرکت نفت اردبیل:

مشکل سوخت‌رسانی در اردبیل وجود ندارد

مشکل سوخت‌رسانی در اردبیل وجود ندارد

اردبیل- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ذخیره سازی مطلوب در انبارهای نفت اردبیل، خلخال و پارس آباد و جایگاه انجام گرفته و هیچ گونه مشکلی در امر سوخت‌رسانی وجود ندارد.

علیرضا دلداده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با توجه به بارش شدید برف و کولاک در سطح اردبیل اظهار کرد: ذخیره سازی مطلوب در انبارهای نفت اردبیل، خلخال و پارس آباد و جایگاه انجام گرفته و هیچ گونه مشکلی در امر سوخت‌رسانی وجود ندارد.

وی افزود: بارش رحمت الهی و سنگین برف که از عصر دیروز در سطح استان شروع شده است و باعث ایجاد اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی استان شده است، خوشبختانه با تلاش همکاران تدابیر لازم در خصوص تأمین سوخت مناطق اندیشیده شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خاطرنشان کرد: سوخت رسانی بی وقفه، همراه با بارش برف سنگین در استان اردبیل ادامه دارد.

دلداده مقدم همچنین از شارژ سهمیه گاز مایع خانوارهای روستایی و شهری اردبیل خبر داد و گفت: مرحله ۴۳ سهمیه گاز مایع خانوارها ویژه بهمن ماه سال جاری به میزان ۴۴ کیلوگرم در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ شد و می‌توانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند، ادامه داد: سهمیه‌های اعلامی قابل تمدید نیست و مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگان نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

کد خبر 6003654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha