۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

۱۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره حصارک

۱۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره حصارک

کرج- فرمانده انتظامی کرج از دستگیری چهار نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در منطقه حصارک این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در محله حصارک کرج، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ حصارک پایین با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند چهار نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و طی هماهنگی قضائی انجام شده در دو عملیات مجزا آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: متهمان به ۱۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند و یک مالخر نیز در این زمینه دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ گودرزی گفت: برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و اقدام مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6003709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha