۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

سرمربی تیم آناصنعت قم در گفت‌وگو با مهر:

مس سونگون همیشه شخصیت قهرمانی را با خود دارد

مس سونگون همیشه شخصیت قهرمانی را با خود دارد

قم- سرمربی تیم آناصنعت قم گفت: تیم مس سونگون تبریز با وجودی که اکنون از کورس قهرمانی عقب افتاد اما تیمی است که همیشه شخصیت قهرمانی را با خود دارد و بازی مقابل این تیم برای ما سنگین است.

حسین صبوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مس سونگون همیشه تیم خوبی نشان داده است و امسال نیز از بازیکنان خوب و خوش نامی برخوردار است و از این رو بازی فردای تیم آناصنعت و مس می تواند جذاب از کار در آید.

سرمربی آناصنعت قم افزود: همه تیم ها وقتی برابر مس سونگون قرار می گیرند بازی سنگینی در پیش دارند و سوای از اینکه این تیم همیشه با بازیکنان نامی مدعی قهرمانی است بازی کردن در زمینش بسیار برای تیم های میهمان سخت است.

وی به لشگر مصدومان و محرومان آناصنعت برای دیدار حساس مقابل مس سونگون در تبریز اشاره کرد و گفت: چند بازیکن مصدوم و محروم داریم و از این رو مجبور شدیم نزدیک به هفت بازیکن از تیم امید باشگاه را با خود به تبریز ببریم و در بازی فردا ترکیبی جوان را برابر حریف قرار خواهیم داد.

صبوری افزود: در بازی فردا از هفت بازیکن رده سنی امید خود استفاده خواهیم کرد و برخی بازیکنانی که به تبریز برده ایم ۱۸ ساله هستند.

وی ادامه داد: مسعود عباسی بازیکن اثرگذار هفته های اخیر ما بدلیل محرومیت نمی تواند تیم آنا صنعت را در دیدار مهم فردا برابر مس سونگون همراهی کند.

سرمربی آناصنعت قم افزود: مجتبی نعمتی، سوران بالکانه و شهاب بشری دوست نیز از بازیکنان مصدوم ما به شمار می روند که همراه با تیم به تبریز نمی آیند.

وی در مورد آخرین وضعیت علیرضا وفایی بازیکن اثر گذار تیمش نیز گفت: وفایی طی چند هفته اخیر مصدوئم بود اما با وجود درد زیادی که داشت تیم ما را همراهی کرد و این بازیکن فردا نیز برابر مس سونگون در ترکیب تیم آناصنعت قرار دارد.

صبوری که تیمش بازی رفت مقابل مس سونگون در قم را با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسانده است گفت: شرایط دو تیم در زمان بازی رفت با زمان کنونی در بازی برگشت بسیار متفاوت است ولی امیدواریم استفاده از بازیکنان جوان برای آناصنعت جواب داده وامیدواریم فردا بتوانیم با کسب نتیجه رضایت بخش تبریز را ترک کرده و به قم بازگردیم.

از چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم های مس سونگون و آناصنعت قم از ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه در تبریز به مصاف هم می روند.

کد خبر 6003802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha