۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

فرماندار آوج:

محرومیت‌زدایی آوج اولویت اصلی مدیران استانی است

محرومیت‌زدایی آوج اولویت اصلی مدیران استانی است

آوج- فرماندار آوج گفت: نگاه مدیریت استان به شهرستان آوج بر محور محرومیت‌زدایی و افزایش ظرفیت‌های اقتصادی، مالی، فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید زرگر ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از معتمدین، کنشگران و فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخش مرکزی آوج ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت سیزدهم با عزم جدی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقابله کرده و در حوزه‌های مختلف دستاوردهای گرانقدری به دست آورده است.

وی افزود: افزایش تولید و فروش نفت، گاز و میعانات گازی، کنترل و کاهش رشد نقدینگی، اجرای پروژه‌های بزرگی مانند انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات ایران، افزایش همکاری‌های اقتصادی با کشورهای مختلف و عضویت در پیمان شانگهای و گروه بریکس بخشی از توفیقات دولت طی دو ساله اخیر بوده است.

زرگر با اشاره به نگاه ویژه دولت به مقوله محرومیت زدایی، بیان کرد: نگاه مدیریت استان به شهرستان آوج بر محور محرومیت‌زدایی و افزایش ظرفیت‌های اقتصادی، مالی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: تکمیل سرریز سد چنگوره که با اعتبارات تخصیص یافته از سفر اول ریاست محترم جمهور محقق شد، احداث و تکمیل میدان ورودی شهر آوج، آغاز به کار پروژه بهسازی جاده آوج به رزن از جمله پروژه‌های صورت گرفته در این شهرستان بوده است.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه آبرسانی، آسفالت راه‌های روستایی و اصلی، اجرای پروژه‌های بهسازی و آسفالت معابر روستایی در ۵۰ روستای شهرستان، تکمیل چندین مدرسه و پروژه‌های ورزشی، احداث چندین استخر ذخیره آب کشاورزی، اجرای ۲۱ پروژه توسعه مخابرات و ارتباطات، اجرای چندین پروژه احداث بندهای گابیونی و ملاتی و آبخیزداری، پیشرفت ۸۰ درصدی تصفیه خانه شهر آبگرم از عمده خدماتی است که طی یک سال اخیر در شهرستان آوج ارائه شده است.

فرماندار آوج در ادامه ضمن تاکید بر مشارکت در انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو موجبات یاس و نا امیدی دشمنان را در پی خواهد داشت و اقتدار ملی کشور را در تحولات جهانی و منطقه‌ای به رخ می‌کشد؛ در این میان معتمدین و فعالین اجتماعی، مذهبی و سیاسی رسالت ویژه ای در تبیین موضوعات کشور و برگزاری باشکوه انتخابات دارند.

کد خبر 6003891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha