۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶

رییس هیات روستایی اردبیل؛

همزمان با دهه فجر۹ خانه ورزشی تجهیز می‌شود

همزمان با دهه فجر۹ خانه ورزشی تجهیز می‌شود

اردبیل- رییس هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل از تجهیز ۹ خانه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تقی‌زاده عصر چهارشنبه در جلسه برگزاری دومین مرحله جام پرچم، طرح یاریگران زندگی و جام منتظران در اردبیل، از تجهیز ۹ خانه ورزش روستایی همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل تجهیز شده که همزمان با دهه مبارک فجر، خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان‌های اردبیل، کوثر، مشگین‌شهر، اصلاندوز، خلخال، نمین و گرمی تجهیز خواهند شد.

وی به جام پرچم اشاره کرد و گفت: این مسابقات در دومین مرحله علاوه بر مینی‌فوتبال، در ۲ رشته ورزشی کاراته «کنترلی» و دوومیدانی «پرتاب وزنه» هم برگزار خواهد شد که از اول بهمن ماه ثبت‌نام این مسابقات شروع شده و علاقه‌مندان می‌توانند در سامانه varzasherosta.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رییس هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح یاریگران زندگی به صورت شهرستانی در حال برگزار است، تصریح کرد: این طرح با هدف فعالیت‌های جدی و جذب مخاطب در خانه‌های ورزش روستایی و ایجاد موج نشاط و امیدواری در بین روستاییان مسابقات ورزشی جام یاریگران زندگی در روستا با مشارکت ورزش و جوانان و هیأت روستایی و بازی‌های بومی و محلی در رشته‌های ورزشی پینگ‌پنگ، شطرنج، پرتاب دارت و دوومیدانی ۸۰۰ در حال برگزاری است.

تقی‌زاده تاکید کرد: مسابقات یاریگران زندگی تا ۲۲ بهمن ماه به صورت شهرستانی ادامه خواهد داشت و مرحله استانی این مسابقات نیز تا نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل در مورد برگزاری جام منتظران افزود: این جام با هدف ایجاد شور و نشاط در مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر و محلات کمتر توسعه یافته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6003935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha