۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶

فرماندار نمین:

۵۰ درصد راه‌های روستایی نمین مسدود است

۵۰ درصد راه‌های روستایی نمین مسدود است

نمین- فرماندار شهرستان نمین گفت: ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان نمین با بارش سنگین برف مسدود شده است.

طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با برگزاری جلسه هماهنگی مدیریت بحران، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان را اعم از هلال احمر، راهداری، پلیس راه، اورژانس و سایر مجموعه‌ها را پای کار کشاندیم تا در روز سرد برفی زمستانی نسبت به حل مشکلات اهالی به ویژه ساکنان مناطق روستایی اقدامات مؤثری را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد راه‌های روستایی این شهرستان به ویژه در حور و عنبران مسدود شده و در مسیر سربند – دولت‌آباد نیز سختی تردد را به دلیل کولاکی بودن هوا شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان نمین گفت: هموطنان از سفرهای غیرضرور به ویژه در مسیرهای روستایی و بخش‌ها جلوگیری کنند چرا که در حال حاضر در مسیر اردبیل – آبی‌بیگلو و آبی‌بیگلو به نمین و سایر مسیرهای منتهی به این منطقه کولاکی شدید گزارش شده است.

امینی به تردد کند محور نمین به سمت آستارا به ویژه در گردنه حیران اشاره کرد و افزود: بدون زنجیر چرخ امکان تردد در این مسیر وجود ندارد و انتظار می‌رود مسافران تا آخر وقت با حوصله سعی کنند از سفر شتاب‌زده پرهیز کرده و با فروکش کردن بارش‌ها از فردا سفر خود را در این مسیر ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اکثر محورهای کوهستانی این شهرستان تردد بدون زنجیر چرخ و حتی به دلیل دید افقی کم به سختی انجام می‌شود و تلاش راهداران بر این است تا مسیرها را بازگشایی کرده و از فردا نیز محورهای روستایی در نمین به روی اهالی باز شود.

فرماندار شهرستان نمین بیان کرد: هیچ مشکلی از روستاها از بابت تأمین آرد، سوخت و سایر نیازمندی‌ها گزارش نشده ولی بخشداران و دهیاران سعی دارند تا با استفاده از ماشین‌آلات روستاییان، بازگشایی مسیرها را انجام داده و تردد ایمن در روزهای آینده اتفاق بیفتد.

کد خبر 6004007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      بیچاره مردم روستا ها اکثرا پیرمرد و پیرزن هستند الان چند روز هست ارتباطشون با شهر قطع شده جهت خرید موادغذایی.نان .دارو
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      راه روستای ارپاتپه کلا چند روز است به علت کولاک بسته شده