۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛

برگزاری تظاهرات خشم در خراسان رضوی، گلستان، البرز ، کرمان و ایلام

برگزاری تظاهرات خشم در خراسان رضوی، گلستان، البرز ، کرمان و ایلام

تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری تظاهرات خشم در استان های خراسان رضوی، گلستان، البرز، کرمان و ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل با حمایت آشکار حاکمان مستکبر آمریکا قلوب همه آزادگان جهان را آزرده و فریادشان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بلند کرده است.

وی اضافه کرد: شهادت مستشاران ایرانی در سوریه و تعرض به مردم شجاع یمن بیانگر درماندگی و سرگردانی قاتلان ملت فلسطین است که با این اقدامات سخیف به دنبال جبران شکست‌های خود هستند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: استمرار این جنایات خشم و نفرت ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا از رژیم کودک کش اسرائیل را بیشتر خواهد کرد و مرگ آن را سرعت خواهد بخشید.

محمودی با درخواست از معتکفین ماه رجب برای دعا به درگاه الهی برای پیروزی ملت فلسطین گفت: روز جمعه ۶ بهمن ماه بعد از اقامه نماز جمعه در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، البرز، کرمان و ایلام تظاهرات محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان حمایت قاطع خود از فلسطین مظلوم اعلام خواهند کرد.

کد خبر 6004288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha