۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

هیئات مذهبی با کنشگری در مسیر تحقق تمدن‌ نوین اسلامی گام بردارند

هیئات مذهبی با کنشگری در مسیر تحقق تمدن‌ نوین اسلامی گام بردارند

شیراز - معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئات و تشکل‌های دینی با کنشگری در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی گام برداشته و پیگیر رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی علمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست رابطین و مسؤولین پهنه‌های شورای هیئات مذهبی کشور که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و تعدادی از مسؤولین پهنه‌های هیئات کشور در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد ابتدا با بیان اینکه هیأت مطلوب هیأتی است که پویا، زنده و ولایی و مامن محبان اهل بیت (ع) باشد گفت: هیأت‌های مذهبی باید تراز انقلاب بوده و در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تشکلهای دینی و هیأت‌ها باید جهت رفع مشکلات کشور و مسائل جامعه گام بردارند افزود: حل مسائل مزمن اجتماعی و فرهنگی دیگر وظیفه هیئات است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علمی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: معظم‌له بارها در باب تفاوت جنگ نرم امروز با جنگ سخت دیروز و تفاوت در شیوه‌های جهاد و سلاح‌های به کار گرفته شده در این کارزار که رسانه یکی از آنها است صحبت‌های مفصلی کردند و هشدار دادند که باید مراقب باشیم دشمن با روایت دروغین خود جای جلاد و شهید را عوض نکند.

وی افزود: در بحث توانمندسازی هیأت‌ها و مهارت‌افزایی هیأت‌های و تشکلهای دینی باید با استفاده از اساتید مطرح کشور در چهار محور تربیتی نوجوان، رسانه، مدیریت هیأت و واحد خواهران گام برداریم.

هیئات مذهبی با کنشگری در مسیر تحقق تمدن‌ نوین اسلامی گام بردارند

استان فارس در جهاد تبیین و پیشبرد برنامه‌های تبلیغی و دینی پیشتاز است

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با بیان اینکه استان فارس همانند سال‌های قبل به نیکی میزبان این نشست بود افزود: این استان بیشترین تردد مسؤولان فرهنگی و دینی و تعدد برنامه‌ها، رویدادها و اقدامات حوزه فرهنگی را دارد و اداره کل تبلیغات استان فارس و شورای هیئات مذهبی استان فارس جزو فعالان اصلی حوزه جهاد تبیین و پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و دینی کشور هستند.

جهاد تبیین، خانواده و جوانی جمعیت، هم‌افزایی و تعامل و تبادل نظر میان هیئات مذهبی، افزایش دادن مشارکت عموم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط در جامعه و مشارکت دادن نوجوانان و بانوان در تبیین معارف دینی و ارزشهای انقلابی از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 6004439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha