۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل خبر داد:

برگزاری اعتکاف دانش آموزی با حضور ۶۰۰ نفر از نوجوانان در اردبیل

برگزاری اعتکاف دانش آموزی با حضور ۶۰۰ نفر از نوجوانان در اردبیل

اردبیل - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از برگزاری آئین معنوی اعتکاف دانش آموزی با حضور ۶۰۰ نفر از نوجوانان در اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام محمدباقر غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعتکاف دانش آموزی اقدام خوبی است که می‌تواند زیرساخت‌های فکری دانش آموزان را اصلاح کند.

وی با ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در آئین معنوی اعتکاف اردبیل، گفت: اعتکاف دانش آموزی یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند در کشور اجرا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه زیربنایی‌ترین کار فرهنگی، کار برای نسل جوان و دانش‌آموز است، افزود: این کار زیربنایی برای خانواده و جامعه اثرات مثبتی خواهد داشت.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های اعتکاف دانش آموزی این است که این دانش آموزان در کنار طلاب علوم دینی قرار گرفته و دانش آموزان بیشتر در فضای دینی قرار بگیرند.

وی به حضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان در اعتکاف اردبیل اشاره کرد و افزود: مراسم اعتکاف دانش آموزی در مساجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان و قدس، بقیه الله (عج) و رحمانیه با حضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر از ۱۳ رجب آغاز و تا ۱۵ رجب با اجرای برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، حلقه‌های صالحین، جلسات پرسش و پاسخ، ادعیه خوانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6004451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha