۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

استاندار ایلام:

۳۲۶ طرح در استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

۳۲۶ طرح در استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: ۳۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: با همدلی و همکاری و معاضدت همه دستگاه‌های اجرایی استان بسیاری از طرح‌های مهم تأثیرگذار در سفره مردم و اقتصاد استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی به افتتاح ۲۳۹ طرح و پروژه در استان همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این میزان طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار ایلام یادآور شد: همچنین در این ایام ۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ زنی می‌شود.

بهرام‌نیا بیان کرد: ۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار چهار و هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در مجموع در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال غیر پایدار ۲۴۸۹ نفر و ۳۶۸ اشتغال پایدار افتتاح، کلنگ زنی و فعال خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به برگزاری پدیده انتخابات در یازدهم اسفندماه سال جاری، افزود: دشمن از همه سازو کارهای برای اینکه مشارکت مردم را در انتخابات تحت تاثیر قرار دهد استفاده می‌کند و مشارکت و حضور حداکثری مردم در پاین صندوق‌های رای قدرت نرم کشور و نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: مولفه اصلی قدرت نرم که مردم هستند و مردم ایران اسلامی در یازدهم اسفندماه بهتر از سنوات گذشته با کمک اصحاب رسانه به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و بلوغ سیاسی خود را منصه ظهور خواهد رساند.

استاندار ایلام اضافه کرد: اصحاب رسانه با استفاده از قلم نسبت به تبیین انتخاب اصلح برای تشکیل یک مجلس قانونگذار، قوی، متقن و فنی اقدام کنند که یک مجلس قوی نقش مهمی در راستای ریل گذاری قوانین کشور دارند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که همه چیز گل و بلبل است، قطعاً مشکلات و نارسایی‌ها وجود دارد و تلاش دولت در راستای حل این مشکلات است، خاطرنشان کرد: گفتمان امید و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار ایلام ابراز کرد: همواره با روی باز و آغوش گشاده همه نقطه نظرات و انتقادات شما را می‌پذیریم و به عنوان یک هدیه به آن نگاه می‌کنیم و می‌دانیم آنچه شما بیان می‌کنید از سر دلسوزی است.

کد خبر 6004476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha