۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۳۹

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

برگزاری «چوپان کلاسیک» با حضور ورزشکاران ملی در قم

برگزاری «چوپان کلاسیک» با حضور ورزشکاران ملی در قم

قم- رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از برگزاری «چوپان کلاسیک» در محل‌ نمایشگاه های دائمی استان قم با حضور ورزشکاران استانی و ملی خبر داد.

د تلخابی عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اشاره به تغییر ویژه محل مسابقات بدنسازی و پرورش اندام از ورزشگاه های فوتسال و فوتبال به سالن نمایشگاهی گفت: ورزش بدنسازی و پرورش اندام یک ورزش خاص و باشکوه است و همواره تلاش هیات استان قم آن بوده است که بهترین ها را برای این ورزش و ورزشکارانش رقم بزند که در همین راستا برای نخستین بار محل برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام آن هم در استان قم به یک سالن نمایشگاهی انتقال یافت تا بتوانیم در فضایی در شان و شایسته ورزشکاران و قهرمانان این ورزش میزبان آنان باشیم.

تلخابی ادامه داد: چوپان کلاسیک عنوانی است که به جبران زحمات و تلاش های قهرمان ارزنده کشورمان هادی چوپان برای این مسابقات انتخاب شده است و در حاشیه این مسابقات علاوه بر حضور ورزشکاران و قهرمانان شایسته جهت رقابت میزبان چهره های شاخص این ورزش و مسوولان محترم استانی و ملی خواهیم بود.

وزنکشی این مسابقات روز پنجشنبه در خانه بدنسازی برگزار و مسابقات اصلی از صبح فردا ساعت ۹ در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6004747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha