۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸

دادستان کرمان:

توسعه زیرساخت‌های ایست بازرسی مرصاد راین مورد پیگیری قرار می‌گیرد

توسعه زیرساخت‌های ایست بازرسی مرصاد راین مورد پیگیری قرار می‌گیرد

کرمان- دادستان کرمان با حضور در مرکز ایست و بازرسی مرصاد در بخش راین، از نزدیک مشکلات و نواقص ایستگاه را مورد بررسی قرار دادوگفت: تامین تجهیزات و توسعه زیرساخت‌های آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی در حاشیه بازدید از ایستگاه بازرسی مرصاد افزود: این ایستگاه در ۹۰ کیلومتری کرمان از گلوگاه‌های مهم در کنترل ورود مواد مخدر از استان‌های مرزی به دیگر نقاط کشور است؛ اما کنترل خودروها گاهی ترافیک سنگینی ایجاد می‌کند که باعث نارضایتی مردم می‌شود.

وی اظهار داشت: استاندار کرمان با تخصیص اعتبار لازم جهت اصلاح لاین ورودی و خروجی در صدد رفع این مشکل می‌باشد لیکن هماهنگی لازم بین مراجع مرتبط و مربوطه جهت اجرا مطلوب نیست.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: با دعوت دادسرای مرکز استان و تشکیل جلسه‌ای با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، دادستان نظامی، فرماندار و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و اعلام طرح اصلاحی از ناحیه راه و ترابری استان ان‌شاءلله ظرف یک ماه آتی عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

کد خبر 6006194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      15 1
      ای کاش در باره ورود غیر قانونی اتباع افغانی کنترل بهتری انجام می شد
    • حسن IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      1 0
      درود و سلام خدا بر مردان راستین خداوند که بدون ریا حق و عدالت و مردم داری را برای استان کرمان به ارمغان می آورند. در مدتی دادستان محترم سیرجان تشریف داشتن همواره مردم داری. اجرای حق و عدالت . جوانمردی و هزاران نکته ی مثبت داشتن. از همین جا سلام نظامی تقدیمشان میکنم. (ناخدا و برادر شهید ..... )
    • امیر IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      7 0
      فقط منع ورود افغانها
    • محمود IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      5 0
      امیدواریم شعار نباشدکه فردا روزی بگویند تامین بودجه نشد.یا به صرفه نیست..انشاالله درست بشود و جلوی اتباع هم گرفته بشود که تامین تنها نون و دارو برای اینها مشکل برای خودمون میشود
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      0 2
      باید مسیر بم به جیرفت وبعد بافت وبعد کرمان یا سیرجان که میسر بدون ایست بازرسی است راکنترل کرد..درضمن مرصاد گلباف هسته در تقسیمات کشوری هم متعلق به بخش گلباف است..باتشکر مردم گلباف
    • شهروند IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      0 0
      من بنا به اقتضای کاری که برایم پیش آمده است هر هفته از این مسیر تردد دارم. واقعاً گاهی اوقات ترافیک در محل ایست و بازرسی کلافه کننده هست خصوصاً عصرها و دم غروب. مردم اذیت می‌شوند وگرنه قاچاقچیان همیشه ایست بازرسی مرصاد را دور می‌زنند و از بیابون می‌روند.
    • US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      0 0
      موضوع خیلی جالب و تعجب آور اینه که فقط در گلوگاه ایست بازرسی تا دلت بخواهد موانع ودست انداز وردیف شدن خودروهای سواری وباری و بازرسی و کنترل مأمورین اما نزدیک به همین بازرسی و در فاصله نچندان دور یک پارکینگ سمت راست جاده به طرف بیابان میبینی که به خاطر تردد زیاد خلافکاران خودش یک راه فرعی به نظرمیاید