عقب نشینی یک گردان دیگر از ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه

عقب نشینی یک گردان دیگر از ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه

منابع عبری اذعان کردند که در ادامه عقب نشینی نظامیان صهیونیست از غزه، گردان ۷۱۰۷ ارتش رژیم صهیونیستی هم از این باریکه خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، فرمانده گردان ۷۱۰۷ ارتش رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی نیروهای خود را از نوار غزه اعلام کرد. گردان ۷۱۰۷ از چند ماه پیش در حمله زمینی به غزه مشارکت داشت.

این گردان یکی از گردان‌های مهندسی وابسته به نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی است که در شمال نوار غزه حضور داشت. عقب‌نشینی این گردان همزمان با انتشار اخباری در رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر تصمیم ارتش برای کاهش نیروهای خود در شمال نوار غزه انجام می‌گیرد.

این در حالی است که به اذعان صهیونیست‌ها پس از عقب نشینی یگان‌های مختلف نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از شمال نوار غزه، نیروهای حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین به این مناطق بازگشته‌اند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی با حملات موشکی از همین مناطق در شمال غزه علیه شهرک‌ها نیز غافلگیر شده بود. ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه نیز که از بیش از سه ماه پیش منازل خود را تخلیه کرده و در دیگر مناطق اراضی اشغالی سکنی گزیده‌اند، هنوز ترس عملیات مقاومت فلسطین به این مناطق برنگشته اند.

کد خبر 6006723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha