۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

در بیست و یکمین کنگره بین المللی؛

جراحان فک و صورت در تهران گردهم می آیند

جراحان فک و صورت در تهران گردهم می آیند

رئیس انجمن جراحان فک و صورت ایران، از گردهمایی جراحان دهان، فک و صورت در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شیرانی گفت: کنگره جراحان دهان، فک و صورت، دارای سه بخش عمده جراحی فک و صورت و موضوعات مرتبط با این جراحی، ایمپلنت و همایش ایمپلنت خلیج فارس و سمپوزیوم محققین جوان است.

وی افزود: شعار بیست و یکمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، بر محور اخلاق پزشکی می‌چرخد؛ به طوری که از ابتدای بیماری تا انجام پروسه درمان و انتهای درمان، باید بر مبانی اخلاق پزشکی مورد توجه قرار گیرد. بنابراین شعار کنگره «رعایت اخلاق پزشکی، از ابتدای بیماری تا انتهای درمان» است.

شیرانی ادامه داد: در حاشیه کنگره نیز، حدود ۶ تا ۸ کارگاه با موضوعات مختلف در حوزه‌های حرفه‌ای و صنفی خواهیم داشت. به عنوان مثال یکی از کارگاه‌ها در زمینه شناساندن رشته فک و صورت به دندانپزشکان عمومی و دانشجویان بوده و کارگاه‌هایی هم در حوزه نحوه شرکت در امتحانات بورد برای افراد متخصص جهت آماده‌سازی آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: جراحان فک و صورت، رزیدنت‌های رشته فک و صورت، رزیدنت‌های سایر رشته‌های دندانپزشکی، دندانپزشکان عمومی، جراحان گوش و حلق و بینی، جراحان عمومی و…، نیز می‌توانند در بیست و یکمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، شرکت کنند که دارای امتیاز نیز هست.

شیرانی با اشاره به حضور و سخنرانی آنلاین اساتید اروپایی و آمریکایی در کنگره امسال، گفت: بیست و یکمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت و همچنین چهاردهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس و یازدهمین سمپوزیوم پژوهشی محققین جوان، از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6007643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha