۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

مدیران ضمن حضور بین مردم با رنج و مشکلات آنها آشنا باشند

مدیران ضمن حضور بین مردم با رنج و مشکلات آنها آشنا باشند

سنندج_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه شبکه‌های معاند برای ایجاد نارضایتی مردمی تولید محتوا می‌کنند، گفت: مدیران بایدبین مردم بوده و با رنج ومشکلات آنها آشنا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی صبح دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بیمه سلامت استان کردستان که در دفتر مدیرکل این بیمه برگزار شد، عنوان کرد: حوزه بیمه، کار پر مشقتی است و از آنجا که تلاش‌های بی‌شائبه کارکنان بیمه با سلامت مردم در ارتباط است یک معروف بزرگ به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه تلاش برای ارتقای سلامت مردم در بازار خدا بی جواب نخواهند ماند، اظهار کرد: بیمه سلامت جزو ادارات برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است و در مناسبتی خاص از اقدامات این اداره کل تقدیر خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به مقوله فساد اداری، ابراز داشت: خوشبختانه این مقوله در بیمه سلامت استان کردستان وجود ندارد و از این حیث سالم است.

وی با تأکید بر اینکه هدف ستاد امر به معروف و نهی از منکر به هیچ عنوان مچگیری نیست، افزود: ستاد امر به معروف یک عامل بازدارنده برای جلوگیری از انجام منکر و مشوق انجام معروف در یک سیستم است.

‌دشمن به دنبال تسخیر افکار عمومی از طریق رسانه و فضای مجازی است

حسینی با اشاره به جنگ شناختی دشمن در فضای رسانه، افزود: کار دشمن، عناد و دشمنی است و از طریق رسانه و فضای مجازی به دنبال تسخیر افکار عمومی جامعه است.

وی تأکید کرد: جنگ امروز، جنگ رسانه است و رسانه اصلی ترین ابزار دشمن برای جنگ ادارکی به حساب می‌آید.

حسینی اضافه کرد: برخی از مدیران با اقداماتشان موجب نارضایتی مردم شده‌اند. بنابراین نباید همه چیز را به دشمن نسبت داد چرا که گاهی اوقات برخی اقدامات داخلی بسیار زیانبارتر از دشمن خارجی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه شبکه‌های معاند دائماً در مسیر ایجاد نارضایتی مردمی تولید محتوا می‌کنند، گفت: مدیران باید بین مردم بوده و با رنج و مشکلات آنها آشنا باشند.

وی با اشاره به رابطه بین سلامت اداری و مشارکت حداکثری، یکی از فاکتورهای مهم در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بحث سلامت اداری عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان حجاب و عفاف را تنها بخشی از وظایف این ستاد عنوان کرد و گفت: هر چند که برخی ادارات استان در این مقوله هم مشکل و ایراد دارند

کد خبر 6007673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha