۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

مدیرکل صمت مازندران:

۱۳ پروژه صنعتی و تولیدی در مازندران افتتاح می شود

۱۳ پروژه صنعتی و تولیدی در مازندران افتتاح می شود

ساری- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۱۳ پروژه ملی و استانی صنعتی و تولیدی با هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری دهه فجر در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی کهنسال پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید برپایی خودجوش جشن انقلاب توسط اصناف و بازاریان گفت: برپایی جشن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان بازار و اصناف و فعالان صنفی از برنامه‌ها است.

وی از صدور مجوز دانش بنیان به ۷۸ واحد صنعتی، معدن وتجارت خبر داد و گفت: نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی استان در طول انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه در قبل از انقلاب تعداد محدودی واحدهای تولیدی بزرگ داشتیم، گفت: بعد از انقلاب اسلامی دو هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد شده است.

کهنسال با بیان اینکه بیش از ۸۳ هزار نفر در واحدهای تولیدی استان مشغول فعالیت هستند، گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها از ۱۵ تا ۱۸ بهمن و با حضور معاون وزیر صمت در استان برپا می‌شود.

مدیرکل صمت مازندران با عنوان اینکه ۱۳ پروژه صنعتی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود که یک پروژه ملی و مابقی استانی است، گفت: این طرح‌ها با سرمایه گذاری هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۵۹۳ نفر افتتاح می‌شود.

وی گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های بابل، نور، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابلسر، ساری، جویبار و رامسر بهره برداری می‌شود و انواع پارچه، بتن، کنسانتره خوراک دام، لوله پی وسی، نایلون و نایلکس از جمله طرح‌های تولیدی است.

کد خبر 6008926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha