اعتصاب غذای یک روزه کارمندان آمریکا در همبستگی با مردم غزه

اعتصاب غذای یک روزه کارمندان آمریکا در همبستگی با مردم غزه

کارمندان دولت آمریکا در همبستگی با مردم غزه و در اعتراض به حمایت‌های دولت بایدن از رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای یک روزه می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آرتی نیوز گروهی از کارمندان دولت آمریکا در همبستگی با غزه و در تلاش برای جلب توجه جهانیان و مردم آمریکا به بحران انسانی در غزه و محکوم کردن سیاست جو بایدن در قبال حمایت از رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای یک روزه اعلام کردند.

نمایندگان گروهی تحت عنوان فدرالیست‌های متحد، متشکل از ده‌ها کارمند دولتی که از رویدادهای غزه ناامید شده‌اند و قبلاً اعتصابی را در اوایل ماه جاری سازماندهی کرده بودند، به روزنامه گاردین گفته‌اند که اعتصاب غذای یک روزه را آغاز خواهند کرد.

انتظار می‌رود که کارمندان شرکت‌کننده با لباس‌های مشکی یا چفیه یا سایر نمادهای همبستگی با مردم فلسطین به دفاتر خود بیایند.

یکی از کارمندان به نمایندگی از این گروه گفت: «اعتصاب غذا پاسخی به استفاده اسرائیل از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی و جلوگیری از ورود غذا به غزه است.»

بر اساس گزارش‌های سازمان ملل، بیش از ۲ میلیون نفر در نوار غزه در خطر قحطی به سر می‌برند.

مردم در نوار غزه از شدت گرسنگی اقدام به استفاده از مواد غذایی نامتعارف و غیرقابل مصرف کرده‌اند که این اتفاق سلامت غذایی مردم و به خصوص کودکان را به شدت به خطر می‌اندازد.

به گزارش منابع خبری بسیاری از خانواده‌ها در سراسر منطقه محاصره شده به دلیل کمبود مواد غذایی مجبور شده‌اند برای تهیه نان با روش‌های سنتی مواد مختلفی را با آرد مخلوط کنند و دست به تهیه غذای روزانه بزنند.

کد خبر 6008979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha