توهم شهرک‌نشینان صهیونیست در مورد حفاری تونل‌های مقاومت

توهم شهرک‌نشینان صهیونیست در مورد حفاری تونل‌های مقاومت

توهم شهرک‌نشینان مناطق شمالی رژیم صهیونیستی در مورد حفاری گروه‌های مقاومت در زیر زمین، ارتش رژیم صهیونیستی را مجبور کرده در ماه اخیر ۴۰ آزمایش برای رفع این شبهه انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم، وحشت ساکنان سرزمین‌های اشغالی از استمرار تونل‌های حزب الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی با جدی‌تر شدن نگرانی‌های آنها در خصوص این تونل‌ها در غزه افزایش پیدا کرده و به شهرک صهیونیستی نهاریا واقع در ساحل شمالی سرزمین‌های اشغالی رسیده است.

در همین رابطه بعد از شکایت‌های متعددی که مدیریت مرکز پزشکی شهرک نهاریا در خصوص شنیده شدن صداهای حفاری در این منطقه ارائه کرد، ارتش رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای متشکل از ۴۰ آزمایش‌ زمینی را برای رفع نگرانی‌های موجود در مورد تونل‌های احتمالی از لبنان تا این مرکز را انجام داد.

بر اساس اعلام این روزنامه صهیونیستی ارتش اسراییل ۴۰ آزمایش در این زمینه انجام داده، اما این آزمایش‌ها هیچ نتیجه مثبتی نداشته و شبهه وجود تونل در زیر بیمارستان را تایید نکرده است. این ترس و نگرانی در حالی وجود دارد که این بیمارستان تا نزدیک‌ترین نقطه مرزی با لبنان حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

روزنامه اسراییل هیوم با اشاره به ترس و وحشت صهیونیست‌های ساکن این مناطق می‌نویسد که بعد از مدت کوتاهی از حمله غافلگیر کننده در جنوب سرزمین‌های اشغالی، بیمارستان نهاریا و دیگر بیمارستان‌های مناطق شمالی نیز خود را برای انجام چنین حملاتی آماده کرده‌اند و بخش قابل توجهی از فعالیت‌های این بیمارستان شبیه بیمارستان‌های حفافظت شده در زیر زمین دنبال می‌شود. این در حالی است که بیمارستان مذکور تنها با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند.

این روزنامه می‌افزاید که طی اکتبر گذشته شبهات زیادی در اطراف این مرکز بهداشتی در زمینه نگرانی از حفر تونل‌ها و حفاری‌هایی که از زیر زمین شنیده می‌شود و لرزه‌هایی که چندین بار در منطقه احساس شده است، افزایش پیدا کرده است. فرماندهی یگان مهندسی وابسته به منطقه شمالی ارتش اسراییل از چندین هفته پیش فعالیت‌ها برای دور کردن خطرات احتمالی را آغاز کرده تا این نگرانی ها را برطرف کند. آنها با ابزارهای پیشرفته تکنولوژیک اقدام به آزمایش این مناطق کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ خطری وجود ندارد.

در همین رابطه روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» اخیرا در گزارشی تحت عنوان «نظام بهداشتی اسراییل برای بزرگترین اختلال روانی تاریخ آماده می شود»، نوشت: حدود ۳۰ درصد جمعیت اسرائیل در ماه های آینده دچار اختلال روانی می‌شوند. اسراییل در حال مقابله با شدیدترین موج اختلال روانی از زمان تاسیس (رژیم جعلی اسراییل) است و نظام بهداشت و درمان توان پاسخ گویی به این میزان درخواست کمک روانی از سوی اسرائیلی ها را ندارد. بیماری های روحی در اسرائیل تا حدی زیاد شده که متقاضیان باید برای ملاقات با روانپزشک، ماه ها در فهرست انتظار بمانند.

کد خبر 6009082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha