۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

گزارش خبرنگار مهر از قطر؛

سرمربی ژاپن: محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی ژاپن: محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن با بیان اینکه این تیم در دیدار با بحرین محکوم به پیروزی است، گفت: برای اینکه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم باید بحرین را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، «هاجیمه موریاسو» در نشست خبری پیش از دیدار با بحرین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ درباره اینکه شما در مرحله گروهی تنها یک کلین شیت داشتید و صعف هایی در خط دفاع نشان دادید تاکید کرد: ما می دانیم با توجه به خوانایی های خودمان چالش سختی را داریم. نیاز است که در دفاع مثل حمله خوب باشیم. ما نگران این موضوع نیستیم و هر روز سعی می کنیم عملکرد بهتری برای عبور از این چالش داشته باشیم.

او در خصوص صحبت از تیم ملی ژاپن در یک برنامه سرمربی تلویزیونی کشورش درباره سوژه شدن ضربات پنالتی این تیم و احتمال تغییر دروازه بان برای این ضربات تاکید کرد: هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد. هدف اول این است تکلیف را در چند دقیقه روشن کنیم اما به هر حال هر نتیجه ای می تواند رخ بدهد و پنالتی هم  جزیی از آنها است. درباره هر تغییری هم باید به روند توجه کنیم‌ و چیزی مشخص نیست.

موریاسو درباره تصمیم کره جنوبی برای تغییر بازی اش در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا و دوری آنها از تقابل با ژاپن تاکید کرد: ما باید به همه تیم ها احترام بگذاریم. فشار بازی ها زیاد است.  کشورهای آسیایی در حال پیشرفت هستند و رقابت در بین تیم ها به وجود آمده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه عملکرد کره جنوبی و ژاپن در جام جهانی خیلی خوب بوده است آیا آنها را باید در فینال دید گفت: من احترام خیلی زیادی برای جام ملت های آسیا قائلم و باید بگویم تیم های خیلی خوبی در این بازی ها حضور دارند. کشورهای مهمی در قاره هستند که تیم های خیلی خوب و درجه ممتازی هستند.

او درباره تاخیر در شروع نشست خبری اش ضمن عذرخواهی گفت: تقصیر مدیر من است که دیر آمدن. نشست قبلی هم که زود آمدم وقتی در حال حرکت بودیم حدود ۲۰ دقیقه دور همین ساختمان مرکز رسانه ای بودم که باعث تاخیرم در رسیدن شد.

کد خبر 6009085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha