وزارت بهداشت غزه خبر داد:

ادامه محاصره بیمارستان ناصر برای دومین هفته متوالی

ادامه محاصره بیمارستان ناصر برای دومین هفته متوالی

وزارت بهداشت غزه با اشاره به ادامه محاصره بیمارستان ناصر برای دومین هفته متوالی اعلام کرد که غذا و سوخت در این بیمارستان به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران اسراییلی محاصره مجتمع بیمارستانی ناصر در شهر خان یونس را برای دومین هفته متوالی ادامه می‌دهند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت غزه، رژیم صهیونیستی ۱۵۰ کادر پزشکی و ۴۵۰ مجروح و بیش از ۳۰۰۰ آواره مستقر در این بیمارستان را در معرض حملات خود قرار داده است.

این بیانیه تاکید کرد که دستگاه‌های تولید برق در مجتمع پزشکی ناصر از دو روز پیش در نتیجه کمبود سوخت فعالیت خود را متوقف کرده‌اند. علاوه بر اینکه تراکم زباله‌ها در بخش‌های مختلف و محوطه بیمارستان نگران کننده شده و اشغالگران اجازه انتقال زباله‌ها به خارج از بیمارستان را نمی‌دهند.

وزارت بهداشت غزه تصریح کرد که غذای اختصاص داده شده به کادر بیمارستان و مجروحان و آوارگان مستقر در این مجتمع پزشکی نیز به پایان رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که بیش از یک ماه تلاش دارد کنترل کامل شهر خان‌یونس را به دست گیرند، چندین روز است که مجتمع بیمارستان ناصر بزرگترین بیمارستان نوار غزه پس از بیمارستان شفا را تحت بمباران شدید قرار داده‌اند و همزمان نیروهای زمینی آن تلاش دارند تا به سمت این بیمارستان که تنها با ده درصد توان خود در حال فعالیت است، پیشروی کنند و به همین دلیل در حال درگیری با نیروهای مقاومت در اطراف بیمارستان هستند.

کد خبر 6009102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha